تولید محتوای تیزر تبلیغاتی

تولید محتوای تیزر تبلیغاتی

اگر دوست دارید در رابطه با این که تیزر چیست و چگونه ساخته می شود اطلاعاتی به دست آورید و بدانید که برای تیزرها باید چه نکاتی رعایت شوند پس راه درستی را آمده اید. در این مقاله ما قصد داریم مفصلا به موضوع تولید محتوای تیزر تبلیغاتی پرداخته و آن را مورد بررسی قرار دهد.

در حال حاضر برای پیشرفت بیزینس ها و برند، تبلیغات حرف اول را می زند. تبلیغات می تواند سبب آگاهی و جذب علاقه مخاطب نسبت به محصول و یا خدمات شما شود و مشتریان را به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند و یا حتی دفتر خدماتی ترغیب نماید . معنی تیزر ،یک کلیپ تبلیغاتی کوتاه است که به سبب انتقال پیام با سناریو و مفهوم می تواند باعث جذ مخاطبهدف شما شود.

تصور کنید شما فیلم و یا عکسی را می بینید که در آن محصولی به نمایش گذاشته شده است، اما نام برند و یا شرکت سازنده آن مشخص نیست.یا در مقابل تبلیغات شرکت و یا برندی را می بینید اما خبری از محصول در آن نبوده یا کاملا مشخص نیست محصول ارائه شده چیست. یعنی به طور کلی پیغامی در حال رد و بدل شدن است اما شما نمی توانید آن را متوجه شوید این یک تیزر تبلیغاتی حرفه ایست که شمارا کنجکاو به جست و جوی آن محصول می کند.

برای استفاده از تیزر ابتدا باید به بدانید که تیزر چیست؟ و یا این که این نوع از محتوای ویدیویی چه کاربردهایی دارد؟ اگر بخواهیم خیلی ساده به سوال تیزر چیست پاسخ دهیم اینطور می توانیم بگوییم که شما می توانید به وسیله انواع محتواها اعم از فیلم های کوتاه، کلیپ، صوت و ویس، خدمات مختلف چاپی، محتواهای مولتی مدیا یا چند رسانه ای و … توجه مخاطبان و جامعه هدف خود را به محصولات و یا خدماتتان جلب کنید.

این امر می تواند باعث بیشتر و بهتر شدن فروش محصول و یا خدمات شما شود و در نتیجه درامدتان افزایش پیدا می کند. در واقع تیزرها کمک می کنند که محصولات، اجناس و یا خدمات شما به خوبی به مشتریان فعلی معرفی شود. از جمله کاربردهایی که تیزرها دارند می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •   اطلاع رسانی به مخاطبان و مشتریان در رابطه با محصولات و خدمات موجود
  •   متقاعد کردن مخاطبان به اینکه محصول و یا خدمات شما می تواند نیازهای آنها را برطرف کند.
  •   مجاب کردن مشتری در خصوص این که به محصول و یا خدمات شما به شدت نیازمند است و خرید این محصول برای او اولویت دارد.
  •   کمک می کند شرکتتان معتبر جلوه کند.

بیشتر بدانید مقاله تولید محتوای تیزر تبلیغاتی : چاپ پرچم تشریفاتی

کاربردهای دیگر تیزر

در بخش قبلی در مورد این که تیزر چیست صحبت کردیم و به تعدادی از مهمترین کاربردهای آن پرداختیم.اما این سوال پیش می آید که آیا کاربردهای تیزر محدود به موارد گفته شده در بالاست؟ در جواب باید بگوییم خیر، تیزرها کاربردهای فراوانی دارند که در ادامه برخی دیگر از آنها را برای شما جمع آوری کرده ایم:

  • با ایجاد حس کنجکاوی و جستجوگری در مخاطب به آنها انگیزه می دهد که شما را دنبال کرده و بخواهند که اطلاعات کاملتری در رابطه با محصول مورد نظر و یا کمپانی شما به دست آورند. علاوه بر این، سبب می شود برای گرفتن نمونه درخواست داده و یا سفارشات خود را ثبت کنند.
  • این نوع از محتوا سبب میشود کشش خریداران به بیزینس شما افزایش پیدا کند. برای این موضوع ابتدا می بایست هدف اصلی تان از تبلیغات را مشخص کنید.اینکه افزایش فروش و پیدا کردن مشتریان جدید هدف اصلی تان است یا برندینگ و یا سایر مواردی از این دست، پس می توانید با طراحی تیزرهای مناسب به این هدف ها برسید.
  • می توانید از محصولات و یا خدمات جدیدی که قصد ارائه آنها را دارید رونمایی کنید.
  • پیام خود را به عنوان فروشنده به خوبی به مخاطبان می رسانید.

تولید محتوای تیزر تبلیغاتی

کلیدی ترین و مهمترین نکات تولید محتوای تیزر تبلیغاتی

نکات تولید محتوای تیزر تبلیغاتی چیست؟ نوبت به برخی نکات کلیدی می رسد که رعایت آنها در ویدیوهای تبلیغاتی سبب موفقیت آنها می شود. در ادامه این نکته ها را با هم میبینیم:

  1. در اختیار داشتن ایده و نگاهی نوآورانه و در عین حال پر مفهوم: بهتر است جنبه های زیباشناسانه در طراحی و ساخت کلیپ مورد توجه قرار گرفته و عملی شوند.
  2. ایجاد زیبایی ها و گیرایی هایی چه از نظر شنیداری و چه از نظر دیداری: کلیه جنبه های زیبایی شناسانه که از این فیلم تبلیغاتی انتظار می رود می بایست به صورت عملی پیاده سازی شوند.
  3. سرعت تولید کار: از زمان طراحی سناریو تیزر تبلیغاتی تا زمان اجرا تایم لاین برای پروژه شما تعریف می شود که باعث سرعت در روند اجرای تیزر تبلیغاتی شما می شود.
  4. توجه به مخاطب: کلیه نیازهای مخاطب مانند نیازهای ذهنی، فکری، ادراکی و … می بایست شناسایی شده و در ساخت و تولید تیزر در نظر گرفته شوند.
  5. انتخاب جامعه هدف مناسب تیزر: زمانی که قصد ساخت تیزر تبلیغاتی خود را دارید می بایست ابتدا تعیین کنید که مخاطبان هدف این فیلم تبلیغاتی چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند. دقت کنید هر فرد به صورت متوسط در یک روز بیش از 100 تبلیغ را می بیند، پس اگر جامعه هدف را به درستی انتخاب نکنید ممکن است اصلا فیلم شما به مخاطب درستی نرسیده و اصطلاحا به نویز سفید برسید.

بیشتر بدانید مقاله تولید محتوای تیزر تبلیغاتی : چاپ بگ تبلیغاتی

5 نکته مهم در مورد تیزر تبلیغاتی

  • کوتاه بودن تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی ایده آل ممکن است فقط 30 ثانیه طول بکشد. تیزرهای تبلیغاتی قرار است به صورت پاپ آپ یا ویجت در وب سایت نمایش داده شوند یا در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند. بنابراین لازم هست برای مدت زمان کوتاهی طراحی شوند.

  • تمرکز روی یک ویژگی خاص

 سعی نکنید همه چیز را در یک تیزر کوتاه به اشتراک بگذارید. روی یک محصول، خدمات، پیشنهاد ویژه یا یک نقطه خاص از اطلاعات تمرکز کنید.

  • نمایش برند 

 همیشه نام و لوگوی شرکت را به صورت برجسته در ویدیوی تیزر نمایش دهید. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس را نیز در توضیحات پست قرار داده اید. هر تبلیغات یا تولید محتوایی که انجام می دهید باید شامل این موارد باشد.

  • بالا بودن سطح انرژی و هیجان تیزر  

در صورت امکان، تیزرهای تبلیغاتی را پر انرژی و جذاب بسازید. این ویژگی کمک می کند سریعتر توجه مخاطب را جلب کنید.

  • فراخوان در تیزر تبلیغاتی

 در وسط یا انتهای تیزر به بینندگان بگویید که می خواهید چه کاری انجام دهند. آیا می خواهید آنها از سایت شما بازدید کنند، محصول را بررسی کنند یا ثبت نام کنند؟ برای اینکه تیزر موثر باشد، باید مخاطب به جای دیگری هدایت شود..

5 مزایای اصلی تیزر تبلیغاتی

  • قیمت مناسب

تیزر تبلیغاتی شاید مقرون به صرفه ترین مکانیسم تبلیغاتی در اینترنت باشد. تیزر تقریباً برای انواع کالاها و خدمات مناسب است.

  • پوشش گسترده مخاطب

تبلیغات تیزر، طیف وسیعی از مخاطبان را در برخواهد گرفت و هر روز این مخاطبان گسترش می یابد. در وبسایت ها تبلیغات تیزر ، منبعی تمام نشدنی از ترافیک خواهند بود.

  • انتخاب مخاطبان هدف

برای نمایش یک ویدیو تبلیغاتی می توانید موقعیت جغرافیایی، زمان، جنسیت، سن و حتی و نوع دستگاه را انتخاب کنید.

  • مناسب برای هر کالا و خدمات

شما میتوانید برای هر محصول یا خدماتی که دارید تیزر تبلیغاتی جذاب تولید کنید  و مخاطبان هدف خود را جذب کنید.

آژانس تبلیغاتی رز گرافیک با به کار گیری تیم مجرب و حرفه ای آماده همکاری در زمینه تولید محتوای رسانه ای، پشتیبانی محتوایی، فیلم برداری، عکاسی، موشن و تیزر تبلیغاتی حرفه ای می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهی موجود نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *